TIGER SPORT 660 MY2024

Triumph Tiger Sport 660 e conceput să asigure plimbările perfecte de zi cu zi, în cazul mersului la muncă, pilotajului în oraș sau în cazul turelor de weekend.

altText

TIGER SPORT 660

Pret de la 9.390 Euro

  • altText
  • altText
  • altText
  • altText

E un model capabil, cu o manevrabilitate ce inspiră încredere imediată, stilul dinamic și distinct se remarcă de la distanță, iar de aproape poate fi apreciată atenția la detalii. Tiger Sport 660 e echipat cu accelerație ride-by-wire pentru răspuns delicat la rotirea manșonului, cutia de viteze cu 6 strepte e optimizată pentru distracție și pilotaj sportiv. Ambreiajul e asistat cu alunecare controlată, acționarea levierului fiind foarte ușoară, un bonus în traficul urban. Pe această motocicletă se poate monta și quickshiter (accesoriu opțional), schimbările treptelor făcându-se în acest caz fără acționarea ambreiajului, la orice turație. : acest model beneficiază de un suport Triumph în valoare de 1.000 €, pe care îl poți folosi pentru reducerea prețului motocicletei, pentru achiziția de accesorii originale sau combinat. În plus, primești un pachet de accesorii în valoare de până la 1.375 € inclus în preț (Set cutii laterale A9500820 sau A9500825 + Suport cutii laterale A9500772). Ofertă valabilă în limita stocului disponibil.


La suplețea sa contribuie și ghidonul din aluminiu cu secțiune variabilă, șaua e practică și confortabilă, mânerele pentru pasager fiind dotare standard. Suspensia frontală e asigurată de o furcă inversată Showa cu o cursă de 150 mm, pe spate este un monoamortizor Showa ce permite setări pe preîncărcare atât pentru pilotaj sportiv singur, cât și pentru călătorii relaxante cu pasager.

Jantele din aliaj pe 17 inch cu 5 brațe sunt echipate cu pneurile Michelin Pilot Road 5, iar de frânare se ocupă etrierele Nissin și discurile duble cu diametrul de 310 mm. Sistemele ABS și TC (decuplabil) sunt dotări standard și contribuie la siguranța și plăcerea pilotajului.

Pe bord este un ecran multifuncțional nou, cele două moduri de pilotaj disponibile (Road și Rain) au fiecare proriile setări pentru modul de răspuns al accelarației și de intervenție al sistemului de control al tracțiunii. Parbrizul se poate regla cu o singură mână, carenajul are forme sculpturale ce combină funcția practică cu aspectul modern. Rezervorul cu capacitatea de 17 litri asigură o autonomie sporită, gențile ce figurează în catalogul accesoriilor se integrează estetic în linia codiției, fără a fi nevoie de suporturi suplimentare.

Noul cadru, mai ușor și mai rezistent, are o altă formă, ciclistica integrând și alt tip de cardan. Rally Explorer vine echipat cu jante spițate de 21 inch pe față și 18 inch pe roata posterioară, cu anvelope tubeless. Modelul dispune de dotări precum sistemul de monitorizare a presiunii din pneuri Tyre Pressure Monitoring System și sistemul Hill Hold Control de asistență pentru pornirea din rampă.

Șaua este încălzită, atât pentru pilot cât și pentru pasager, putând fi reglată pe înălțime (875-895 mm), iar poziția ghidonului și a scărițelor a fost revizuită pentru a asigura o manevrabilitate crescută și confort.

SPECIFICATION

Preț

Preț
De la 9,390.00 EUR

Motor și transmisie

Tip
Răcire cu lichid, 3 cilindri, 12 supape, DOHC.
Capacitate
660 cc
Aleza cilindrului
74.0 mm
Cursa pistonului
51.1 mm
Raport de compresie
11.95:1
Putere maximă (EC)
81 PS (59.6 kW) @ 10,250 rpm
Cuplu maxim (EC)
64 Nm @ 6,250 rpm
Sistem de injecție
Injecție electronică secvențială multipunct cu control electronic al accelerației. 3 moduri de pilotaj (Ploaie, Drum, Sport).
Sistem de evacuare
Sistem de evacuare 3-în-1 din oțel inoxidabil, cu toba laterală unică, joasă, din oțel inoxidabil.
Transmisie finală
Lanț cu inele de tip X (X-ring).
Ambreiaj
Umed, cu mai multe plăci, cu funcție de alunecare.
Cutie de viteze
6 trepte, Triumph Shift Assist.

șasiu

Cadru
Cadru perimetral din oțel tubular.
Braț oscilant
Basculă dublă din oțel presat fabricat.
Roată față
Jantă din aliaj de aluminiu turnat, cu 5 spițe, 17 x 3,5 inci.
Roată spate
Jantă din aliaj de aluminiu turnat, cu 5 spițe, 17 x 5,5 inci.
Anvelopă față
120/70 R 17
Anvelopă spate
180/55 R 17
Suspensie față
Furci Showa inversate de 41 mm, cu cartușe cu funcții separate, cursă a roții de 150 mm.
Suspensie spate
Amortizor spate Showa monoshock RSU, cu reglaj hidraulic la distanță al preîncărcării, cursă a roții de 150 mm.
Frână față
Discuri duble de Ø310 mm, etriere glisante Nissin cu 2 pistoane, OCABS.
Frână spate
Disc fix unic Ø255 mm, etrier glisant cu un piston, OCABS.
Instrumentar de bord și funcții
Instrumente multifuncționale LCD cu ecran TFT color integrat.

dimensiuni și greutate

Lățime ghidon
834 mm
Înălțime fără oglinzi
1398 mm / 1315 mm
Înălțime șa
835 mm
Ampatament
1418 mm
Unghi furcă
23.1 º
Avans furcă
97 mm
Capacitate rezervor
17.2 L
Greutate cu plinuri
207 kg
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText