Ultimele știriContacte

SPEED 400 Lava Red Gloss

Profilul clasic al motorului, formele sculpturale ale rezervorului, vopseaua premium și finisajele de înaltă clasă arată că Speed 400 poartă ADN-ul Triumph, fiind esența unui custom în stil modern, cu o siluetă inconfundabilă.

altText

SPEED 400 Lava Red Gloss

Preț de la 5,499.00 €

  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText

STIL ȘI MOȘTENIRE BRITANICĂ

Cu un profil clasic, rezervor sculptat, vopsea premium și detalii finisate cu grijă, noul Speed 400 poartă cu mândrie ADN-ul Triumph. Este esența unui custom modern, cu o siluetă ușor de recunoscut și un stil autentic, fără compromisuri.

Această motocicletă este disponibilă într-o altă culoare. 👉 Caspian Blue / Storm Grey

FINISAJE PREMIUM

Motorul este îmbrăcat într-un finisaj negru mat, aplicat electrostatic, furca inversată aurie adaugă un accent vizual distinctiv, iar vopseaua de înaltă calitate și emblemele rafinate întregesc imaginea unei motociclete cu pretenții premium.

MOTOR DIN SERIA TR – PUTERE MODERNĂ, STIL CLASIC

Noua generație de motoare TR combină tehnologie de vârf cu un design clasic-modern, oferind performanțe de top în segment. Sunetul distinctiv și reacția plină de caracter la accelerare definesc experiența Triumph.

CADRU ȘI SUSPENSII

Speed 400 beneficiază de un cadru nou, proiectat special pentru această motocicletă, alături de suspensii de înaltă calitate. Rezultatul: un comportament rutier echilibrat, manevrabilitate intuitivă și o poziție de condus activă, ideală pentru orice rider, indiferent de experiență.

ERGONOMIE ADAPTATĂ PENTRU TOȚI

Datorită construcției zvelte și a înălțimii accesibile a șeii, Speed 400 oferă o poziție de condus confortabilă și bine echilibrată. Este o motocicletă care se potrivește natural riderilor de toate taliile.

JANTE ȘI ANVELOPE

Echipată cu jante din aluminiu cu 10 brațe, de 17”, motocicleta este agilă și predictibilă. Anvelopele premium montate din fabrică oferă aderență excelentă și stabilitate în orice condiții de drum.

FRÂNARE DE ÎNCREDERE

Etrierul radial cu două pistonașe, împreună cu furtunul armat cu oțel, oferă o frânare progresivă și precisă. Sistemul ABS Bosch poate fi decuplat, oferind libertate totală riderilor mai experimentați.

TEHNOLOGIE INTELIGENTĂ

Speed 400 vine echipat cu:

control al tracțiunii decuplabil,

ambreiaj asistat și cu alunecare controlată,

ABS Bosch de ultimă generație,

iluminare full LED,

și un bord elegant, cu afișaj multifuncțional, ușor de citit în orice condiții.

SIGURANȚĂ ÎN PRIM-PLAN

Motocicleta este echipată cu imobilizator antifurt și blocator de ghidon, iar microcipul integrat în cheia originală garantează că doar proprietarul poate porni motorul.

VALOARE EXCEPȚIONALĂ

Cu specificații de top, componente de calitate superioară, performanțe excelente și costuri reduse de întreținere (revizie la fiecare 16.000 km), Speed 400 oferă o valoare incredibilă. Garanția Triumph de 2 ani vine standard.

Disponibilă și prin finanțare / achiziție în credit, în condiții avantajoase.

SPECIFICATION

Preț

Preț
De la 5,499 EUR

Motor și transmisie

Tip
Răcire cu lichid, 4 supape, DOHC, monocilindru.
Capacitate
398.15 cc
Aleza cilindrului
89.0 mm
Cursa pistonului
64.0 mm
Raport de compresie
12:1
Putere maximă (EC)
40 PS (29.4 kW) @ 8,000 rpm
Cuplu maxim (EC)
37.5 Nm @ 6,500 rpm
Sistem de injecție
Injecție de combustibil electronică Bosch cu control electronic al accelerației.
Sistem de evacuare
Sistem de evacuare dublu din oțel inoxidabil cu toba de eșapament din oțel inoxidabil.
Transmisie finală
Lanț X-ring
Ambreiaj
Ambreiaj umed cu mai multe plăci, cu funcție de alunecare și ajutor (asistență)
Cutie de viteze
6 trepte

șasiu

Cadru
Cadru hibrid tip coloană/perimetral, din oțel tubular, cu subcadru spate fixat cu șuruburi.
Braț oscilant
Basculă dublă, din aliaj de aluminiu turnat.
Roată față
Jantă din aliaj de aluminiu turnat, cu 10 spițe, 17 x 3 inchi.
Roată spate
Jantă din aliaj de aluminiu turnat, cu 10 spițe, 17 x 4 inchi.
Anvelopă față
110/70 R17
Anvelopă spate
150/60 R17
Suspensie față
Furcă inversată Big Piston de 43 mm, cu o cursă a roții de 140 mm.
Suspensie spate
Amortizor monoshock pe gaz, tip RSU, cu rezervor extern și reglaj al preîncărcării. Cursă a roții de 130 mm.
Frână față
Disc fix de 300 mm, etrier radial cu patru pistoane, ABS.
Frână spate
Disc fix de 230 mm, etrier flotant, ABS.
Instrumentar de bord și funcții
Vitezometru analogic cu ecran LCD multifuncțional integrat.

dimensiuni și greutate

Lățime ghidon
814 mm
Înălțime fără oglinzi
1084 mm
Înălțime șa
790 mm
Ampatament
1377 mm
Unghi furcă
24.6 º
Avans furcă
102 mm
Capacitate rezervor
13 L
Greutate cu plinuri
170 kg
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText