Ultimele știriContacte

TIGER 1200 GT EXPLORER

Acum ai toate avantajele cu cel mai capabil model din clasa motocicletelor adventure de capacitate cilindrică mare, Tiger 1200 GT Explorer.

altText

TIGER 1200 GT EXPLORER

Preț de la 19,999.00 €

  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText

Tehnologie care lucrează pentru tine

Triumph rămâne fidel inovației, iar GT Pro este dovada clară.

Motocicleta este echipată cu un ecran TFT de 7” cu sistem My Triumph Connectivity, ce permite navigație, controlul telefonului și al muzicii.

  • Triumph Shift Assist (schimbare rapidă fără ambreiaj)
  • Cornering Traction Control
  • 6 moduri de condus
  • Mânere încălzite
  • Hill Hold (asistență la pornirea în pantă)
  • Sistem keyless complet (contact, rezervor, blocare direcție)

Iluminare LED cu faruri adaptive pentru vizibilitate excelentă pe timp de noapte

Triumph Tiger 1200 GT Pro 2024: noul vârf al aventurilor pe șosea

În 2024, compania Triumph Motorcycles a prezentat gama actualizată Tiger 1200, transformând familia motocicletelor adventure-touring de mare capacitate într-una și mai rafinată și performantă. Printre acestea se remarcă Tiger 1200 GT Pro, un model perfect echilibrat pentru călătorii confortabile și dinamice pe asfalt. Combină puterea, tehnologia și confortul, stabilind noi standarde în segmentul motocicletelor adventure premium.

Motorul îmbunătățit – și mai multă finețe și control

Actualizarea principală vizează inima motocicletei – motorul cu trei cilindri T-Plane de 1160 cm³. Datorită modificărilor aduse arborelui cotit, rotorului alternatorului și sistemului de echilibrare, motorul oferă un răspuns mai lin și mai precis la turații joase, păstrând totodată sunetul și caracterul inconfundabil Triumph.

Cu o putere de 150 CP la 9000 rpm și un cuplu de 130 Nm la 7000 rpm, Tiger 1200 GT Pro accelerează sigur și controlat în orice situație – fie pe străzile orașului, fie pe autostradă.

Confort proiectat pentru mii de kilometri

Triumph a acordat o atenție deosebită confortului – un aspect esențial pentru cei care petrec ore întregi în șa.

Noua strategie de echilibrare a motorului reduce vibrațiile, iar ghidoanele și suporturile amortizate (până acum disponibile doar pe versiunea Explorer) sunt acum integrate și pe GT Pro. Rezultatul: o rulare mai lină și o vizibilitate îmbunătățită în oglinzi, chiar și la viteze mari.

Scaunul a fost redesenat, oferind o suprafață mai plată și mai spațioasă, reducând oboseala în călătoriile lungi. Pentru piloții mai scunzi, Triumph oferă un scaun opțional coborât, precum și noul sistem Active Preload Reduction, care la oprire reduce preîncărcarea suspensiei spate și scade înălțimea șeii până la 830 mm – doar prin apăsarea butonului „Home” de pe ghidon.

Șasiu și manevrabilitate

GT Pro face parte din ramura orientată spre șosea a familiei Tiger 1200. Este echipat cu roți din aluminiu turnat – 19” pe față și 18” pe spate – optimizate pentru stabilitate și precizie pe asfalt.

Suspensia Showa semi-activă se adaptează automat la stilul de condus și la condițiile drumului, oferind un echilibru excelent între confort și control.

Sistemul este completat de frânele Brembo Stylema®, printre cele mai performante din clasă, împreună cu Cornering ABS și IMU, care asigură siguranță maximă în viraje.

Design și culori noi

Pe lângă culorile clasice Snowdonia White și Sapphire Black, Triumph introduce noua nuanță Carnival Red, care subliniază caracterul sportiv și rafinat al modelului.

Liniile compacte, silueta suplă și șasiul ușor cu subcadru din aluminiu oferă motocicletei nu doar eleganță, ci și o manevrabilitate impresionantă pentru categoria sa.

Practicitate și fiabilitate Triumph

Triumph oferă o gamă extinsă de accesorii originale pentru Tiger 1200 GT Pro – de la seturi de bagaje (create în colaborare cu Givi) până la protecții suplimentare și șei încălzite.

Motocicleta beneficiază de garanție de 3 ani fără limită de kilometri și intervale de service extinse – la fiecare 10.000 mile (16.000 km) sau 12 luni.

Prețul modelului în Marea Britanie începe de la £17,295, ceea ce îl face una dintre cele mai avantajoase opțiuni din segmentul adventure-touring premium.

Concluzie

Triumph Tiger 1200 GT Pro 2024 este combinația perfectă între stilul britanic, precizia inginerească și spiritul autentic al aventurii.

Creat pentru cei care vor să simtă libertatea drumului deschis fără compromisuri, oferă putere, confort, tehnologie și eleganță într-un singur pachet.

Tiger 1200 GT Pro nu este doar o motocicletă – este un partener de încredere pentru marile călătorii.

SPECIFICATION

Preț

Preț
De la 19,999.00 EUR

Motor și transmisie

Tip
Răcire cu lichid, 12 supape, DOHC, motor cu 3 cilindri în linie.
Capacitate
1160 cc
Aleza cilindrului
90.0 mm
Cursa pistonului
60.7 mm
Raport de compresie
13.2:1
Putere maximă (EC)
150PS (110.4kW) @ 9,000rpm
Cuplu maxim (EC)
130 NM @ 7,000 rpm
Sistem de injecție
Injecție electronică secvențială multipunct cu control electronic al accelerației.
Sistem de evacuare
Sistem de evacuare din oțel inoxidabil 3-în-1, cu toba primară amplasată sub motor și toba secundară montată lateral.
Transmisie finală
Transmisie prin cardan.
Ambreiaj
Hidraulic, umed, cu mai multe plăci, cu funcție de alunecare și asistență.
Cutie de viteze
6 trepte

șasiu

Cadru
Cadru din oțel tubular, cu suporturi laterale forjate din aluminiu. Subcadru spate din aluminiu, fabricat și fixat cu șuruburi.
Braț oscilant
Basculă dublă „Tri-Link” din aluminiu, cu două brațe de torsiune din aluminiu.
Roată față
Jantă din aluminiu turnat, 19 x 3,0 inchi.
Roată spate
Jantă din aluminiu turnat, 18 x 4,25 inchi.
Anvelopă față
Metzeler Tourance, 120/70R19 (M/C 60V TL).
Anvelopă spate
Metzeler Tourance, 150/70R18 (M/C 70V TL)
Suspensie față
Furci inversate (USD) Showa de 49 mm, cu amortizare semi-activă. Cursă de 200 mm.
Suspensie spate
Amortizor monoshock Showa cu amortizare semi-activă și cursă de 200 mm, prevăzut cu reglaj automat electronic al preîncărcării și funcția New Active Preload Reduction. În funcție de greutatea combinată a pilotului, pasagerului și bagajelor, această funcție poate reduce înălțimea șeii cu până la 20 mm atunci când motocicleta se oprește, oferind mai multă ușurință și încredere.
Frână față
Etriere radiale monobloc Brembo M4.30 Stylema, OC-ABS, discuri flotante duble de 320 mm. Cilindru principal radial Magura HC1 cu braț reglabil și rezervor separat.
Frână spate
Etrier Brembo cu un singur piston, OC-ABS, disc unic de 282 mm. Cilindru principal spate cu rezervor la distanță.
Instrumentar de bord și funcții
Panou de instrumente TFT color complet de 7” cu sistemul My Triumph Connectivity.

dimensiuni și greutate

Lățime ghidon
Ghidon de 849 mm, apărători de mâini de 982 mm.
Înălțime fără oglinzi
Parbriz jos de 1436 mm, parbriz înalt de 1497 mm.
Înălțime șa
Reglabil: 850/870 mm
Ampatament
1560 mm
Unghi furcă
24.0 º
Avans furcă
120 mm
Capacitate rezervor
30 L
Greutate cu plinuri
256 kg (90% combustibil – masă în stare de funcționare) kg
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText