TIGER 1200 RALLY EXPLORER

O inovație majoră în ceea ce privește siguranța la condus este oferită de sistemul radar pentru avertizarea pericolelor din unghiul mort, sistem cu care este dotat Tiger 1200 Rally Explorer, o noutate absolută. Modelul dispune și de o autonomie considerabilă, datorită rezervorului de 30 litri.

altText

TIGER 1200 RALLY EXPLORER

Pret de la 22.990 Euro

  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText

O inovație majoră în ceea ce privește siguranța la condus este oferită de sistemul radar pentru avertizarea pericolelor din unghiul mort, sistem cu care este dotat Tiger 1200 Rally Explorer, o noutate absolută. Modelul dispune și de o autonomie considerabilă, datorită rezervorului de 30 litri.

Motorul T-Plane cu trei cilindri și capacitatea de 1160 cmc dezvoltă o putere de 150 de cai, oferind cel mai bun echilibru între cuplul la turații joase și putere ridicată spre zona roșie.


Suspensiile semi-active premium Showa au o cursă de 220 mm și setări pentru stradă, dar și pentru off-road. Etrierele Brembo Stylema sunt asociate cu un cilindru principal Magura pentru frânare avansată de mare finețe.

Noul cadru, mai ușor și mai rezistent, are o altă formă, ciclistica integrând și alt tip de cardan. Rally Explorer vine echipat cu jante spițate de 21 inch pe față și 18 inch pe roata posterioară, cu anvelope tubeless. Modelul dispune de dotări precum sistemul de monitorizare a presiunii din pneuri Tyre Pressure Monitoring System și sistemul Hill Hold Control de asistență pentru pornirea din rampă.

Șaua este încălzită, atât pentru pilot cât și pentru pasager, putând fi reglată pe înălțime (875-895 mm), iar poziția ghidonului și a scărițelor a fost revizuită pentru a asigura o manevrabilitate crescută și confort.

Modelul dispune de șase moduri de pilotaj ce pot fi ușor selectate în mers cu ajutorul unui buton dedicat, fiecare mod având setări proprii pentru răspunsul accelerației, controlul tracțiunii, sistemul ABS și setările suspensiilor.

Sistemele Optimised Cornering ABS și Traction Control sunt controlate de o avansată unitate IMU, adăugând un plus de siguranță la condus. Acestea pot fi dezactivate complet de piloții experimentați, pentru o experiență incitantă, .

Pachetul Rally Explorer mai include cric central, scut de protecție pentru baia de ulei, mânere încălzite, bare de protecție motor, bare de protecție rezervor de combustibil, sistem pentru controlul vitezei de croazieră (Cruise Control), sistemul de schimbare a treptelor Triumph Shift Assist (up and down), sistem Adaptive Cornering Lighting pentru vizibilitate sporită în viraje, lumini auxiliare LED.

Impresionând deopotrivă prin finisajele premium și tehnologia de ultimă generație, Tiger 1200 Rally Explorer este gata să pornească în aventura absolută, oferind confort desăvârșit.

SPECIFICATION

Preț

Preț
De la 22,990.00 EUR

Motor și transmisie

Tip
Răcire cu lichid, 12 supape, DOHC, motor cu 3 cilindri în linie.
Capacitate
1160 cc
Aleza cilindrului
90.0 mm
Cursa pistonului
60.7 mm
Raport de compresie
13.2:1
Putere maximă (EC)
150PS (110.4kW) @ 9,000rpm
Cuplu maxim (EC)
130 NM @ 7,000 rpm
Sistem de injecție
Injecție electronică secvențială multipunct cu control electronic al accelerației.
Sistem de evacuare
Sistem de evacuare din oțel inoxidabil 3-în-1, cu toba primară amplasată sub motor și toba secundară montată lateral.
Transmisie finală
Transmisie prin ax cardanic.
Ambreiaj
Hdraulic, umed, cu mai multe plăci, cu funcție de alunecare și asistență.
Cutie de viteze
6 trepte

șasiu

Cadru
Cadru din oțel tubular, cu console laterale forjate din aluminiu. Subcadru spate din aluminiu, fabricat și prins cu șuruburi.
Braț oscilant
Basculă dublă „Tri-Link” din aluminiu, cu două brațe de torsiune din aluminiu.
Roată față
Jantă cu spițe (fără cameră). 21 x 2,15 inchi.
Roată spate
Jantă cu spițe (fără cameră). 18 x 4,25 inchi.
Anvelopă față
Metzeler Karoo Street, 90/90-21 (M/C 54V TL).
Anvelopă spate
Metzeler Karoo Street, 150/70R18 (M/C 70V TL).
Suspensie față
Furci inversate (USD) Showa de 49 mm, cu amortizare semi-activă. Cursă de 220 mm.
Suspensie spate
Amortizor monoshock Showa cu amortizare semi-activă și reglaj automat electronic al preîncărcării. Cursă a roții de 220 mm.
Frână față
Etriere radiale Brembo M4.30 Stylema monobloc, OC-ABS, discuri duble plutitoare de 320 mm. Cilindru principal radial Magura HC1 cu reglaj al brațului de frână, cu rezervor separat.
Frână spate
Etrier Brembo cu un piston, OC-ABS, disc unic de 282 mm. Cilindru principal spate cu rezervor la distanță.
Instrumentar de bord și funcții
Panou de instrumente color complet, TFT de 7”, cu sistemul de conectivitate My Triumph.

dimensiuni și greutate

Lățime ghidon
Ghidon de 849 mm, apărători de mâini de 982 mm.
Înălțime fără oglinzi
Parbriz scurt de 1490 mm, parbriz înalt de 1547 mm.
Înălțime șa
Reglabil între 875 mm și 895 mm.
Ampatament
1560 mm
Unghi furcă
23.7 º
Avans furcă
112 mm
Capacitate rezervor
30 L
Greutate cu plinuri
261 kg
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText