TIGER 900 GT PRO

Evoluat, cu specificații fără egal și o capacitate incomparabilă, noul Tiger 900 GT Pro reprezintă vârful tehnologiei în categoria motocicletelor de aventură de dimensiuni medii, axată pe șosea.

altText

TIGER 900 GT PRO

Pret de la 15.890 Euro

  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText

Noul Tiger 900 GT Pro impresionează prin evoluția sa notabilă, fiind o motocicletă adventure de dimensiuni medii cu specificații de neegalat și capacitate deosebită. Cu atitudine și stil agresiv, acest model oferă nu doar performanțe îmbunătățite, ci și un confort superior pe șosele. Cu o creștere a puterii maxime a motorului cu 13%, Tiger 900 GT Pro redefinește standardele în lumea aventurii pe două roți.

Echipamentele includ un nou ecran TFT full color cu imagine clară și vizibilitate excelentă indiferent de condițiile meteo ce integrează sistemul de conectivitate prin Bluetooth, rezervor de 20 litri pentru autonomie crescută, noile lumini cu LED pentru mersul în timpul zilei, semnalizatoare și lampă posterioară, etriere Brembo Stylema, jante din aliaj optime pentru asfalt, amotizor central Marzocchi reglabil electronic, quickshifter, șa încălzită pentru pilot și pasager, butoate iluminate, control al vitezei de croazieră, manșoane încălzite și protecții pentru mâini, ABS și control al tracțiunii optimizate pentru viraje, accelerație ride-by-wire cu cinci moduri moduri de pilotaj (Road, Rain, Sport, Off-Road și Rider), sistem pentru monitorizarea presiunii din pneuri, șa și parbriz reglabile, lumini auxiliare pentru ceață, precum și ambreiaj asistat cu alunecare controlată.

Ca aventurile să fie complete, Triumph a conceput pentru acest model peste cincizeci de accesorii originale, de la sisteme pentru transportul bagajelor la protecții sau elemente care personalizează modelul după preferința fiecărui proprietar.

SPECIFICATION

Preț

Preț
De la 15,890 EUR

Motor și transmisie

Tip
Răcire cu lichid, 12 supape, DOHC, 3 cilindri în linie.
Capacitate
888 cc
Aleza cilindrului
78.0 mm
Cursa pistonului
61.9 mm
Raport de compresie
13.0:1
Putere maximă (EC)
108 PS (79.5 kW) @ 9,500 rpm
Cuplu maxim (EC)
90 Nm @ 6,850 rpm
Sistem de injecție
Injecție electronică secvențială multipunct cu control electronic al accelerației.
Sistem de evacuare
Sistem de evacuare 3-în-1 din oțel inoxidabil, cu tobă de eșapament din oțel inoxidabil montată lateral.
Transmisie finală
Lanț cu inele de tip O (O-ring).
Ambreiaj
Ambreiaj umed cu mai multe plăci, cu funcție de alunecare și ajutor (asistență)
Cutie de viteze
6 trepte

șasiu

Cadru
Cadru principal tip trellis din oțel tubular. Subcadru spate din aluminiu, fabricat și demontabil.
Braț oscilant
Basculă dublă din aliaj de aluminiu turnat.
Roată față
Jantă din aluminiu turnat, 19 x 2,5 inci.
Roată spate
Jantă din aluminiu turnat, 17 x 4,25 inci.
Anvelopă față
Metzeler Tourance™ Next, 100/90-19.
Anvelopă spate
Metzeler TouranceTM Next, 150/70R17
Suspensie față
Furci inversate Marzocchi de 45 mm, cu reglaj manual al amortizării la revenire și compresie, cursă de 180 mm.
Suspensie spate
Unitate amortizor spate Marzocchi, cu reglaj electronic al preîncărcării și amortizării la revenire, cursă a roții de 170 mm.
Frână față
Discuri duble plutitoare de 320 mm, etriere Brembo Stylema monobloc cu 4 pistoane. Cilindru principal radial față, sistem Optimised Cornering ABS.
Frână spate
Disc unic de 255 mm, etrier cu un piston culisant. Sistem Optimised Cornering ABS.
Instrumentar de bord și funcții
Panou de instrumente color complet, TFT de 7”, cu sistemul de conectivitate My Triumph.

dimensiuni și greutate

Lățime ghidon
930 mm
Înălțime fără oglinzi
Poziție parbriz jos: 1410 mm, poziție parbriz sus: 1460 mm.
Înălțime șa
820 - 840 mm
Ampatament
1556 mm
Unghi furcă
24.6 º
Avans furcă
102.7 mm
Capacitate rezervor
20 L
Greutate cu plinuri
222 kg
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText