TIGER 900 Rally Pro

Noul Tiger 900 Rally Pro îmbină specificații de top în off-road cu confort pe distanțe lungi, manevrabilitate pe șosea și stil, redefinind încă o dată standardul clasei.

altText

TIGER 900 Rally Pro

Pret de la 16.890 Euro

  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText

Noul Tiger 900 Rally Pro integrează armonios puterea, siguranța și tehnologia de vârf pentru a oferi o experiență de călătorie la nivelul următor.

Motorul, cu o putere maximă crescută cu 13%, furnizează astfel o experiență de condus captivantă atât în off-road, cât și pe șosea. Funcțiile de siguranță, precum frânarea îmbunătățită, ABS-ul optimizat pentru viraje, controlul tracțiunii și monitorizarea presiunii în pneuri, contribuie la încrederea și securitatea conducătorului.

Tehnologia avansată include Shift Assist, șa și mânere încălzite, precum și șase moduri de condus, inclusiv setări specifice off-road, accesate printr-un ecran TFT de 7″ cu conectivitate Bluetooth. Designul ergonomic al motocicletei vizează maximizarea aventurii și minimizarea oboselii. Rezervorul de combustibil, cu ergonomie adaptată pentru o poziție perfectă de condus și confort la nivelul picioarelor, are o capacitate generoasă de 20 de litri pentru o gamă lungă de acțiune.

Sistemul de frânare Brembo cu etriere Stylema și discuri de 320mm, furnizează o putere de oprire imensă, cu o senzație sublimă pentru manevre fine off-road și încredere pe șosea. Suspensiile Showa gestionează acțiunea off-road extremă fără a compromite manevrabilitatea și confortul pe drum.

Iluminarea cu LED-uri, inclusiv luminile de zi și noile lumini de semnalizare, asigură o vizibilitate crescută atât pentru rider, cât și pentru ceilalți participanți la trafic. Roțile tubeless cu spițe sunt alegerea perfectă pentru Tiger 900 Rally Pro, cu o roată față de 21″ pentru manevrabilitate off-road și o roată spate de 17″ pentru manevrabilitate intuitivă pe șosea.

SPECIFICATION

Preț

Preț
From 22,990.00 EUR

motor și transmisie

Tip
Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, inline 3-cylinder
Capacitate
1160 cc
Aleza cilindrului
3.54"
Cursa pistonului
2.38"
Raport de compresie
13.2:1
Putere maximă (EC)
147 HP / 150PS (110.4kW) @ 9,000rpm
Cuplu maxim (EC)
130 NM – 95 Lb/Ft @ 7,000 rpm
Sistem de injecție
Multipoint sequential electronic fuel injection with electronic throttle control
Sistem de evacuare
Stainless steel 3 into 1 header system with underslung primary silencer and side mounted secondary silencer
Transmisie finală
Shaft drive
Ambreiaj
Hydraulic, wet, multi-plate, slip and assist
Cutie de viteze
6 speed

șasiu

Cadru
Tubular steel frame, with forged aluminium outriggers. Fabricated, bolt-on aluminium rear subframe.
Braț oscilant
Twin sided "Tri-Link" aluminium swingarm with twin aluminium torque arms.
Roată față
Cast aluminium, 19 x 3.0in
Roată spate
Cast aluminium, 18 x 4.25in
Anvelopă față
Metzeler Tourance, 120/70R19 (M/C 60V TL)
Anvelopă spate
Metzeler Tourance, 150/70R18 (M/C 70V TL)
Suspensie față
Showa 49mm, semi-active damping USD forks. 7.87" travel.
Suspensie spate
200mm wheel travel Showa semi-active damping monoshock, with automatic electronic preload adjustment and New Active Preload Reduction feature. Depending on the combined weight of rider, pillion and luggage, this feature could lower the riding height by up to 0.78in when the motorcycle comes to a standstill, offering greater ease and confidence.
Frâne față
Brembo M4.30 Stylema monoblock radial calipers, OC-ABS, twin 320mm floating discs. Magura HC1 span adjustable radial master cylinder with separate reservoir.
Frâne spate
Brembo single piston caliper, OC-ABS, single 282mm disc. Rear master cylinder with remote reservoir.
Afișaj și funcții
Full-colour 7” TFT instrument pack with My Triumph Connectivity System

dimensiuni și greutate

Lățime ghidon
Handlebars 85 cm, handguards 90 cm
Înălțime fără oglinzi
Low screen 143.6 cm, high screen 149.7 cm
Înălțime șa
Adjustable 84.99 / 87.7 cm
Ampatament
157 cm
Unghi furcă față
24.0 º
Trail (avans furcă)
12 cm
Capacitate rezervor
30 liters
Greutate la plin
256 kg
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText