TIGER 900 Rally Pro

Noul Tiger 900 Rally Pro îmbină specificații de top în off-road cu confort pe distanțe lungi, manevrabilitate pe șosea și stil, redefinind încă o dată standardul clasei.

altText

TIGER 900 Rally Pro

Pret de la 16.890 Euro

  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText

Noul Tiger 900 Rally Pro integrează armonios puterea, siguranța și tehnologia de vârf pentru a oferi o experiență de călătorie la nivelul următor.

Motorul, cu o putere maximă crescută cu 13%, furnizează astfel o experiență de condus captivantă atât în off-road, cât și pe șosea. Funcțiile de siguranță, precum frânarea îmbunătățită, ABS-ul optimizat pentru viraje, controlul tracțiunii și monitorizarea presiunii în pneuri, contribuie la încrederea și securitatea conducătorului.

Tehnologia avansată include Shift Assist, șa și mânere încălzite, precum și șase moduri de condus, inclusiv setări specifice off-road, accesate printr-un ecran TFT de 7″ cu conectivitate Bluetooth. Designul ergonomic al motocicletei vizează maximizarea aventurii și minimizarea oboselii. Rezervorul de combustibil, cu ergonomie adaptată pentru o poziție perfectă de condus și confort la nivelul picioarelor, are o capacitate generoasă de 20 de litri pentru o gamă lungă de acțiune.

Sistemul de frânare Brembo cu etriere Stylema și discuri de 320mm, furnizează o putere de oprire imensă, cu o senzație sublimă pentru manevre fine off-road și încredere pe șosea. Suspensiile Showa gestionează acțiunea off-road extremă fără a compromite manevrabilitatea și confortul pe drum.

Iluminarea cu LED-uri, inclusiv luminile de zi și noile lumini de semnalizare, asigură o vizibilitate crescută atât pentru rider, cât și pentru ceilalți participanți la trafic. Roțile tubeless cu spițe sunt alegerea perfectă pentru Tiger 900 Rally Pro, cu o roată față de 21″ pentru manevrabilitate off-road și o roată spate de 17″ pentru manevrabilitate intuitivă pe șosea.

SPECIFICATION

Preț

Preț
De la 16,890.00 EUR

Motor și transmisie

Tip
Răcire cu lichid, 12 supape, DOHC, 3 cilindri în linie.
Capacitate
888 cc
Aleza cilindrului
78.0 mm
Cursa pistonului
61.9 mm
Raport de compresie
13.0:1
Putere maximă (EC)
108 PS (79.5 kW) @ 9,500 rpm
Cuplu maxim (EC)
90 Nm @ 6,850 rpm
Sistem de injecție
Injecție electronică secvențială multipunct cu control electronic al accelerației.
Sistem de evacuare
Sistem de evacuare 3-în-1 din oțel inoxidabil, cu tobă de eșapament din oțel inoxidabil montată lateral.
Transmisie finală
Lanț cu inele de tip O (O-ring).
Ambreiaj
Umed cu mai multe plăci, cu funcție de alunecare și ajutor (asistență)
Cutie de viteze
6 trepte

șasiu

Cadru
Cadru principal tip trellis din oțel tubular. Subcadru spate din aluminiu, fabricat și demontabil.
Braț oscilant
Basculă dublă din aliaj de aluminiu turnat.
Roată față
Roată cu spițe, fără cameră, 21 x 2,15 inci.
Roată spate
Roată cu spițe, fără cameră, 17 x 4,25 inci.
Anvelopă față
Bridgestone Battlax Adventure 90/90-21.
Anvelopă spate
Bridgestone Battlax Adventure 150/70-R17.
Suspensie față
Furci inversate Showa de 45 mm, cu reglaj manual al preîncărcării, amortizării la revenire și compresie, cursă de 240 mm.
Suspensie spate
Amortizor spate Showa cu reglaj manual al preîncărcării și amortizării la revenire, cursă a roții de 230 mm.
Frână față
Discuri duble plutitoare de 320 mm, etriere Brembo Stylema monobloc cu 4 pistoane. Cilindru principal radial față, sistem Optimised Cornering ABS.
Frână spate
Disc unic de 255 mm, etrier cu un piston culisant. Sistem Optimised Cornering ABS.
Instrumentar de bord și funcții
Panou de instrumente color complet, TFT de 7”, cu sistemul de conectivitate My Triumph. dimensiuni și greutate

dimensiuni și greutate

Lățime ghidon
935 mm
Înălțime fără oglinzi
Poziție parbriz jos: 1452 mm, poziție parbriz sus: 1502 mm.
Înălțime șa
Reglabil între 860 mm și 880 mm.
Ampatament
1551 mm
Unghi furcă
24.4 º
Avans furcă
116.8 mm
Capacitate rezervor
20 L
Greutate cu plinuri
228 kg
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText