BONNEVILLE BOBBER

Demnă de un model stindard in universul motocicletelor clasice, noul Bonneville Bobber arata incredibil, iar condusul devine o experiență palpitantă.

altText

BONNEVILLE BOBBER

Pret de la 14.790 Euro

  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText

Autentic, inovator, abil și palpitant – Triumph Bonneville Bobber este acum mai performant, mai capabil și mai stilat. Tehnologiile moderne sunt integrate într-un mod armonios, întocmai pentru a respecta caracteristicile de referință ale clasei.

Nimic nu emoționează ca un Bobber: de la formele sale impunătoare, până la modul în care se pilotează. Noua generație păstrează designul premiat și apreciat la nivel mondial. Motorul cu doi cilindri în paralel de 1200 cmc urcă în turații fără efort, având un sunet captivant și inconfundabil, precum și un cuplu care înfioară de plăcere.

Rezervorul de combustibil sculptat a fost mărit și conține acum 12 litri, șaua caracteristică ce pare că plutește e amplasată la o înălțime de numai 690 mm, făcând această motocicletă potrivită oricui. Noi sunt și etrierele cu două pistonașe Brembo pe roata anterioară, ce prind discuri cu diametrul de 310 mm, performantul sistem ABS fiind echipare standard.

Alte dotări care ajută pilotul includ: modurile de mers (Road și Rain), control al tracțiunii care se poate decupla, accelerația ride-by-wire, imobilizator, controlul vitezei de croazieră, lumină frontală cu LED și DRL.

Bonneville Bobber e conceput să fie foarte ușor de personalizat, astfel fiecare motocicletă este unică. Totuși, sunt păstrate detaliile mult cunoscute din gama de motociclete Modern Clasics.

SPECIFICATION

Preț

Preț
From 14,790 EUR

motor și transmisie

Tip
Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, inline 3-cylinder
Capacitate
1160 cc
Aleza cilindrului
3.54"
Cursa pistonului
2.38"
Raport de compresie
13.2:1
Putere maximă (EC)
147 HP / 150PS (110.4kW) @ 9,000rpm
Cuplu maxim (EC)
130 NM – 95 Lb/Ft @ 7,000 rpm
Sistem de injecție
Multipoint sequential electronic fuel injection with electronic throttle control
Sistem de evacuare
Stainless steel 3 into 1 header system with underslung primary silencer and side mounted secondary silencer
Transmisie finală
Shaft drive
Ambreiaj
Hydraulic, wet, multi-plate, slip and assist
Cutie de viteze
6 speed

șasiu

Cadru
Tubular steel frame, with forged aluminium outriggers. Fabricated, bolt-on aluminium rear subframe.
Braț oscilant
Twin sided "Tri-Link" aluminium swingarm with twin aluminium torque arms.
Roată față
Cast aluminium, 19 x 3.0in
Roată spate
Cast aluminium, 18 x 4.25in
Anvelopă față
Metzeler Tourance, 120/70R19 (M/C 60V TL)
Anvelopă spate
Metzeler Tourance, 150/70R18 (M/C 70V TL)
Suspensie față
Showa 49mm, semi-active damping USD forks. 7.87" travel.
Suspensie spate
200mm wheel travel Showa semi-active damping monoshock, with automatic electronic preload adjustment and New Active Preload Reduction feature. Depending on the combined weight of rider, pillion and luggage, this feature could lower the riding height by up to 0.78in when the motorcycle comes to a standstill, offering greater ease and confidence.
Frâne față
Brembo M4.30 Stylema monoblock radial calipers, OC-ABS, twin 320mm floating discs. Magura HC1 span adjustable radial master cylinder with separate reservoir.
Frâne spate
Brembo single piston caliper, OC-ABS, single 282mm disc. Rear master cylinder with remote reservoir.
Afișaj și funcții
Full-colour 7” TFT instrument pack with My Triumph Connectivity System

dimensiuni și greutate

Lățime ghidon
Handlebars 85 cm, handguards 90 cm
Înălțime fără oglinzi
Low screen 143.6 cm, high screen 149.7 cm
Înălțime șa
Adjustable 84.99 / 87.7 cm
Ampatament
157 cm
Unghi furcă față
24.0 º
Trail (avans furcă)
12 cm
Capacitate rezervor
30 liters
Greutate la plin
256 kg
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText