BONNEVILLE BOBBER

Demnă de un model stindard in universul motocicletelor clasice, noul Bonneville Bobber arata incredibil, iar condusul devine o experiență palpitantă.

altText

BONNEVILLE BOBBER

Pret de la 14.790 Euro

  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText

Autentic, inovator, abil și palpitant – Triumph Bonneville Bobber este acum mai performant, mai capabil și mai stilat. Tehnologiile moderne sunt integrate într-un mod armonios, întocmai pentru a respecta caracteristicile de referință ale clasei.

Nimic nu emoționează ca un Bobber: de la formele sale impunătoare, până la modul în care se pilotează. Noua generație păstrează designul premiat și apreciat la nivel mondial. Motorul cu doi cilindri în paralel de 1200 cmc urcă în turații fără efort, având un sunet captivant și inconfundabil, precum și un cuplu care înfioară de plăcere.

Rezervorul de combustibil sculptat a fost mărit și conține acum 12 litri, șaua caracteristică ce pare că plutește e amplasată la o înălțime de numai 690 mm, făcând această motocicletă potrivită oricui. Noi sunt și etrierele cu două pistonașe Brembo pe roata anterioară, ce prind discuri cu diametrul de 310 mm, performantul sistem ABS fiind echipare standard.

Alte dotări care ajută pilotul includ: modurile de mers (Road și Rain), control al tracțiunii care se poate decupla, accelerația ride-by-wire, imobilizator, controlul vitezei de croazieră, lumină frontală cu LED și DRL.

Bonneville Bobber e conceput să fie foarte ușor de personalizat, astfel fiecare motocicletă este unică. Totuși, sunt păstrate detaliile mult cunoscute din gama de motociclete Modern Clasics.

SPECIFICATION

Preț

Preț
De la 14,790 EUR

Motor și transmisie

Tip
Răcire cu lichid, 8 supape, SOHC, twin paralel cu unghi de manivelă de 270°.
Capacitate
1200 cc
Aleza cilindrului
97.6 mm
Cursa pistonului
80 mm
Raport de compresie
10.0:1
Putere maximă (EC)
78 PS (57.5 kW) @ 6100 rpm
Cuplu maxim (EC)
106 Nm @ 4000 rpm
Sistem de injecție
Injecție electronică secvențială multipunct.
Sistem de evacuare
Sistem de evacuare 2-în-2 din oțel inoxidabil periat, cu dublu strat și tobe de eșapament periate din oțel inoxidabil.
Transmisie finală
Lanț
Ambreiaj
Umed, cu mai multe discuri și asistență la cuplu.
Cutie de viteze
6 trepte

șasiu

Cadru
Cadru tubular din oțel cu două brațe (twin cradle).
Braț oscilant
Fabricat cu brațe duble pe ambele părți.
Roată față
Roată cu spițe din sârmă, 32 de spițe, 16 x 2,5 inci.
Roată spate
Roată cu spițe din sârmă, 32 de spițe, 16 x 3,5 inci.
Anvelopă față
MT 90 B16
Anvelopă spate
150/80 R16
Suspensie față
Furci Showa cu cartuș, Ø 47 mm.
Suspensie spate
Amortizor monoshock RSU cu articulație (linkage).
Frână față
Discuri duble Ø310 mm, etriere axiale Brembo culisante cu 2 pistoane, ABS.
Frână spate
Disc unic Ø255 mm, etrier axial Nissin culisant cu un piston, ABS.
Instrumentar de bord și funcții
Vitezometru analog cu afișaj multifuncțional LCD.

dimensiuni și greutate

Lățime ghidon
800 mm
Înălțime fără oglinzi
1024 - 1055 mm
Înălțime șa
690 - 700 mm
Ampatament
1500 mm
Unghi furcă
25.4 º
Avans furcă
92.0 mm
Capacitate rezervor
12 L
Greutate cu plinuri
251 kg
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText