SCRAMBLER 400 X

Ținută pentru orice fel de drum, siluetă de Scrambler fără vârstă, profilul clasic de Triumph. Din orice unghi, Scrambler 400 X își arată emblematica moștenire.

altText

SCRAMBLER 400 X

Pret de la 6.390 Euro

  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText

FINISAJE ȘI DETALII

Pulberea neagră specifică ce îmbracă motorul, reflexiile aurii ale furcii inversate, vopseaua de înaltă calitate sau detaliile rafinate ale emblemelor sunt elemente care arată că Scrambler 400 X este o motocicletă premium.


APTITUDINI PENTRU ORICE DRUM

Protecții pentru motocicletă și pentru pilot. Apărătoare mai lungă a roții frontale, protecție în zona inferioară, protecție pentru far, pentru radiator și pentru mâini, toate contribuie la aptitudinile de a parcurge orice drum.


ERGONOMIA PILOTULUI

Amplasarea comenzilor, ghidonul lat cu poziție reglabilă, scărițele late foarte aderente fac ca Scrambler 400 X să fie confortabil și ușor de controlat în afara asfaltului.


CADRU ȘI SUSPENSII

Cadrul special conceput pentru Scrambler, setările furcii inversate cu jambe de 43 mm și ale monoamortizorului central asigură agilitate pe orice suprafață de rulare.


JANTE ȘI ANVELOPE

Jantele din aluminiu specifice Scrambler, cu brațele în V și cu dimensiunile de 19 inch pentru roata frontală și 17 inch pentru cea posterioară sunt echipate cu anvelope premium și transmit încredere indiferent de condițiile de drum.


FRÂNE

Etrierul cu două pistonașe montat radial și furtunul cu manta oțelită asigură putere de frânare progresivă, sistemul ABS Bosch putând fi decuplat pentru un control total.


TEHNOLOGIE MODERNĂ

Instrumente stilate, cu un vitezometru clasic și ecran LCD ce indică treapta de viteză și informațiile importante. Sistemul de control al tracțiunii se poate decupla pentru siguranță și control în afara asfaltului.


SECURITATE

Scrambler 400 X este dotat cu blocator de ghidon și imobilizator antifurt. Un microchip de securitate integrat în cheie permite ca numai proprietarul să poată porni motocicleta.

SPECIFICATION

Preț

Preț
De la 6,390.00 EUR

Motor și transmisie

Tip
Răcire cu lichid, 4 supape, DOHC, monocilindru.
Capacitate
398.15 cc
Aleza cilindrului
89.0 mm
Cursa pistonului
64.0 mm
Raport de compresie
12:1
Putere maximă (EC)
40 PS (29.4 kW) @ 8,000 rpm
Cuplu maxim (EC)
37.5 Nm @ 6,500 rpm
Sistem de injecție
Injecție electronică Bosch cu control electronic al accelerației.
Sistem de evacuare
Sistem de evacuare dublu strat din oțel inoxidabil, cu tobă de eșapament din oțel inoxidabil.
Transmisie finală
Lanț X-ring
Ambreiaj
Ambreiaj umed, cu mai multe discuri, cu funcție de alunecare (slip).
Cutie de viteze
6 trepte

șasiu

Cadru
Cadru hibrid tip coloană/perimetral, din oțel tubular, cu subcadru spate demontabil.
Braț oscilant
Basculă dublă, din aliaj de aluminiu turnat.
Roată față
Roată din aliaj de aluminiu turnat, cu 10 spițe, 19 x 2,5 inci.
Roată spate
Roată din aliaj de aluminiu turnat, cu 10 spițe, 17 x 3,5 inci.
Anvelopă față
100/90-19
Anvelopă spate
140/80-17
Suspensie față
Furci inversate Big Piston de 43 mm, cursă a roții de 150 mm.
Suspensie spate
Amortizor monoshock RSU pe gaz, cu rezervor extern și reglaj al preîncărcării. Cursă a roții de 150 mm.
Frână față
Disc fix de 320 mm, etrier radial cu patru pistoane, ABS.
Frână spate
Disc fix de 230 mm, etrier ByBre™ cu un piston, plutitor, ABS.
Instrumentar de bord și funcții
Vitezometru analog cu ecran LCD multifuncțional integrat.

dimensiuni și greutate

Lățime ghidon
901 mm
Înălțime fără oglinzi
1169 mm
Înălțime șa
835 mm
Ampatament
1418 mm
Unghi furcă
23.2 º
Avans furcă
108 mm
Capacitate rezervor
13 L
Greutate cu plinuri
179 kg
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText