EXPLOREAZĂ DRUMURILE MAI PUȚIN UMBLATE
Inspirat de modelele Scrambler 900 și 1200, noul Triumph Scrambler 400 XC aduce stilul clasic al brandului Triumph într-un format compact, accesibil și gata de aventură. Conceput în Marea Britanie, acest model oferă o poziție de condus impunătoare, o manevrabilitate excelentă și o experiență versatilă, indiferent de tipul de teren.
Triumph Scrambler 400 XC – ADN Scrambler autentic, performanță modernă
Păstrând spiritul autentic al gamei Scrambler, Scrambler 400 XC combină un design robust inspirat de modelele Scrambler 900 și 1200 cu o tradiție off-road care își are rădăcinile în anii ’50. Creat în Hinckley, Marea Britanie, acest model oferă o experiență de condus distractivă, agilă și sigură, fiind potrivit pentru motocicliști de toate vârstele și nivelurile de experiență.
Designul include elemente clasice Triumph, precum rezervorul sculptat cu locașuri pentru genunchi, motorul cu profil clasic și sigla Triumph, precum și eșapamentul ridicat. Toate acestea sunt completate de tehnologii moderne, cum ar fi răcirea cu lichid discret integrată. Calitatea construcției este la cel mai înalt nivel, cu detalii rafinate precum carterul motorului vopsit electrostatic, basculă din aluminiu turnat și furci anodizate în auriu.
Cu o șa joasă, greutate redusă și o poziție de condus dominantă, Scrambler 400 XC asigură o manevrabilitate de excepție atât pe asfalt, cât și pe teren accidentat. Suspensia cu cursă lungă, ghidonul lat, poziția confortabilă pentru mers în picioare și frânele performante oferă stabilitate și control deplin. În plus, anvelopele dual-purpose, controlul tracțiunii comutabil și ABS-ul cu mod off-road sporesc siguranța și încrederea în orice condiții.
Motorul de 400 cmc din seria TR dezvoltă 40 CP la 8.000 rpm și 37,5 Nm la 6.500 rpm, oferind o livrare lină și precisă a puterii grație tehnologiei ride-by-wire de la Bosch. Transmisia cu 6 trepte și ambreiajul asistat contribuie la o experiență de condus rafinată, în timp ce eșapamentul dublu din oțel inox completează perfect stilul clasic-modern al motocicletei.
Dotări esențiale pentru control off-road maxim:
Suspensie cu cursă lungă și basculă din aluminiu
Furcă față USD Big Piston anodizată auriu
Frână față cu etrier radial cu 4 pistoane și disc de 320 mm
Anvelope dual-purpose (fără cameră)
Control al tracțiunii comutabil și ABS cu mod off-road



















