SPEED 400
Profilul clasic al motorului, formele sculpturale ale rezervorului, vopseaua premium și finisajele de înaltă clasă arată că Speed 400 poartă ADN-ul Triumph, fiind esența unui custom în stil modern, cu o siluetă inconfundabilă.

SPEED 400
Pret de la 5.990 Euro
SPECIFICATION
Preț
Preț
De la 5,990.00 EUR
Motor și transmisie
Tip
Răcire cu lichid, 4 supape, DOHC, monocilindru.
Capacitate
398.15 cc
Aleza cilindrului
89.0 mm
Cursa pistonului
64.0 mm
Raport de compresie
12:1
Putere maximă (EC)
40 PS (29.4 kW) @ 8,000 rpm
Cuplu maxim (EC)
37.5 Nm @ 6,500 rpm
Sistem de injecție
Injecție de combustibil electronică Bosch cu control electronic al accelerației.
Sistem de evacuare
Sistem de evacuare dublu din oțel inoxidabil cu toba de eșapament din oțel inoxidabil.
Transmisie finală
Lanț X-ring
Ambreiaj
Ambreiaj umed cu mai multe plăci, cu funcție de alunecare și ajutor (asistență)
Cutie de viteze
6 trepte
șasiu
Cadru
Cadru hibrid tip coloană/perimetral, din oțel tubular, cu subcadru spate fixat cu șuruburi.
Braț oscilant
Basculă dublă, din aliaj de aluminiu turnat.
Roată față
Jantă din aliaj de aluminiu turnat, cu 10 spițe, 17 x 3 inchi.
Roată spate
Jantă din aliaj de aluminiu turnat, cu 10 spițe, 17 x 4 inchi.
Anvelopă față
110/70 R17
Anvelopă spate
150/60 R17
Suspensie față
Furcă inversată Big Piston de 43 mm, cu o cursă a roții de 140 mm.
Suspensie spate
Amortizor monoshock pe gaz, tip RSU, cu rezervor extern și reglaj al preîncărcării. Cursă a roții de 130 mm.
Frână față
Disc fix de 300 mm, etrier radial cu patru pistoane, ABS.
Frână spate
Disc fix de 230 mm, etrier flotant, ABS.
Instrumentar de bord și funcții
Vitezometru analogic cu ecran LCD multifuncțional integrat.
dimensiuni și greutate
Lățime ghidon
814 mm
Înălțime fără oglinzi
1084 mm
Înălțime șa
790 mm
Ampatament
1377 mm
Unghi furcă
24.6 º
Avans furcă
102 mm
Capacitate rezervor
13 L
Greutate cu plinuri
170 kg