SPEED TWIN 900

Speed Twin 900 îmbină farmecul clasic cu tehnologia contemporană, oferind o experiență inconfundabilă — fie că evadezi din oraș în weekend, fie că transformi fiecare drum urban într-o adevărată plăcere.

altText

SPEED TWIN 900

Pret de la 9.990 Euro

  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText

Aspectul contemporan și agilitatea sporită sunt date de noua furcă inversată Marzocchi, aspectul frontal sportiv fiind completat de apărătoarea roții și de protecțiile furcii. În partea posterioară, o nouă basculă din aluminiu și amortizoarele “stereo” Marzocchi sunt întregite de un subcadru mai îngust, de o apărătoare mai subțire și de un bloc de lumini mai compact. Șaua a fost remodelată, fiind mai subțire, cu o formă ce susține pilotul mai bine pe viraje, totodată oferind mai mult loc pentru picioare.

Cele două moduri de pilotaj (Road și Rain) sunt acum conectate cu o unitate centrală care măsoară inerția maselor, sistemele Optimised Cornering ABS și Traction Control fiind dotări standard.

Propulsat de aclamatul motor Bonneville cu doi cilindri în paralel și capacitatea de 900 cmc, Speed Twin 900 îmbină caracterul clasic cu performanțele moderne și eficiența. Cuplul maxim de 80 Nm este furnizat la 3.800 rpm, iar sunetul incitant al sistemului de evacuare te face să-ți dorești să-l auzi mereu.

Echipat cu componente de calitate, tehnologie actuală și având o poziție de pilotaj confortabilă, Speed Twin 900 propune o experiență mai agreabilă ca niciodată. Finisajele, materialele, designul minunat și cele peste 120 de accesorii originale, care pot reflecta stilul fiecărui motociclist, fac din Speed Twin 900 un clasic contemporan superb.

Noul Speed Twin 900 are trei scheme coloristice distincte. Cumpărătorii pot alege între sportivul Pure White (alb cu dungi albastre și portocalii pe rezervor), Phantom Black (negru cu dungi gri și accente aurii) sau Aluminium Silver (argintiu cu accente roșii ce scot în evidență logo-ul Triumph).

Există un kit de limitare a puterii pentru cei care au permis de conducere categoria A2, acesta putând fi ușor înlocuit atunci când se dorește revenirea la puterea maximă a motorului.

SPECIFICATION

Preț

Preț
De la 9,990.00 EUR

Motor și transmisie

Tip
Bicilindru paralel, 8 supape, SOHC, Răcire cu lichid, Ordine de aprindere 270°
Capacitate
900 cc
Aleza cilindrului
84.6 mm
Cursa pistonului
80 mm
Raport de compresie
11:1
Putere maximă (EC)
65 PS (47.8 kW) @ 7,500 rpm
Cuplu maxim (EC)
80 Nm @ 3,800 rpm
Sistem de injecție
Injecție electronică multipunct cu accelerație controlată electronic
Sistem de evacuare
Sistem 2 în 2 din oțel inoxidabil periat, cu două tobe vopsite în negru și capace de capăt din oțel inoxidabil periat
Transmisie finală
Lanț X-ring
Ambreiaj
Multidisc umed cu funcție de alunecare și asistență
Cutie de viteze
5 trepte

șasiu

Cadru
Oțel tubular, cu lonjeroane din oțel
Braț oscilant
Dublu, din aluminiu fabricat
Roată față
Aliaj de aluminiu turnat, 8 spițe, 18 x 2,75 in
Roată spate
Aliaj de aluminiu turnat, 8 spițe, 17 x 4,25 in
Anvelopă față
100/90-18
Anvelopă spate
150/70 R17
Suspensie față
Noi furci Marzocchi inversate Ø 43 mm, cursă roată 120 mm
Suspensie spate
Noi amortizoare gemene Marzocchi RSU cu rezervoare externe și preîncărcare reglabilă, cursă roată 116 mm
Frână față
Disc flotant de 320 mm cu etrier radial cu 4 pistoane, ABS optimizat pentru viraj
Frână spate
Disc fix de 255 mm cu etrier flotant cu 2 pistoane, ABS optimizat pentru viraj
Instrumentar de bord și funcții
Bord cu ecran LCD multifuncțional și TFT integrat

dimensiuni și greutate

Lățime ghidon
777 mm
Înălțime fără oglinzi
1115 mm
Înălțime șa
780 mm
Ampatament
1435 mm
Unghi furcă
24.9 º
Avans furcă
103 mm
Capacitate rezervor
12 L
Greutate cu plinuri
216 kg
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText