Ultimele știriContacte

Street Triple 765 Moto2™ Edition

Triumph lansează ediția ultra-exclusivă Street Triple Moto2™ Edition, limitată la 1.000 de unități în întreaga lume, creată pentru colecționari și pasionați de competiție

altText

Street Triple 765 Moto2™ Edition

Preț de la 15,800.00 €

  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText

Triumph lansează ediția ultra-exclusivă Street Triple Moto2™ Edition, limitată la 1.000 de unități în întreaga lume, creată pentru colecționari și pasionați de competiție.

Modelul celebrează parteneriatul oficial Triumph cu Campionatul Mondial Moto2™.

  • Design premium și elemente de competiție
  • Componente din fibră de carbon: panouri laterale, aripă față, belly pan și capăt de eșapament.
  • Șa embosată Moto2™ cu textură pentru aderență sporită.
  • Stop spate cu lentilă clară și eșapament cu logo Moto2™ gravat cu laser.
  • Scheme de culoare Mineral Grey și Crystal White, cu subcadru Triumph Performance Yellow și stripe galben pe roata spate.
  • Fiecare motocicletă este numerotată individual pe un jug superior frezat, cu marcaje Moto2™.
  • Ecranul TFT afișează un start-up screen Moto2™ exclusiv.

Performanță și tehnologie

  • Împarte același motor triple de 765 cm³ cu RX și RS: 130 PS și 80 Nm.
  • Suspensie complet reglabilă:
  • Furci Öhlins NIX30
  • Amortizor spate Öhlins STX40
  • Ghidon clip-on pentru poziție de pilotaj de competiție.
  • Etrieri Brembo Stylema, manetă MCS, anvelope Pirelli Diablo Supercorsa SP V3.
  • Electronică avansată: ABS Track, Cornering ABS optimizat, Traction Control optimizat, Triumph Shift Assist și TFT de 5".

Parteneriatul Triumph în Moto2™

  • Triumph furnizează exclusiv motorul de 765 cm³ pentru toate echipele Moto2™.
  • Realizări remarcabile:
  • Viteză maximă: 300 km/h
  • 76 recorduri de tură în cursă
  • 89 recorduri all-time
  • 1.772.135 km parcurși în condiții de competiție

SPECIFICAȚII TEHNICE

Preț

Preț
De la 15,800.00 EURO

Motor și transmisie

Tip
Răcit cu lichid, 12 supape, DOHC, 3 cilindri în linie
Capacitate
765 cc
Gaură
78.0 mm
Accident vascular cerebral
53.4 mm
Compresie
13.25:1
Putere maximă EC
130 PS / 128.2 bhp (95.6 kW) @ 12,000 rpm
Cuplu maxim EC
80 Nm @ 9,500 rpm
Sistem
Injecție electronică secvențială multipunct cu control electronic al accelerației
Eșapament
Sistem colector 3 în 1 din oțel inoxidabil cu amortizor de zgomot din oțel inoxidabil cu o singură față
Transmisie finală
X-ring chain
Ambreiaj
Umedă, multi-placă, slip & assist
Cutie de viteze
6 trepte

șasiu

Cadru
Cadru din aluminiu cu două lonjeroane și subcadru spate turnat sub presiune din două piese
Braț oscilant
Dublă față, aliaj de aluminiu turnat
Roată față
Aliaj de aluminiu turnat cu 5 spițe, 17 x 3,5 in
Roată spate
Aliaj de aluminiu turnat cu 5 spițe, 17 x 5,5 in
Anvelopă față
120/70 ZR 17
Anvelopă spate
180/55 ZR 17
Suspensie față
Öhlins NIX30, amortizare reglabilă la compresie și revenire, și reglare preîncărcare. Cursă roată 115 mm
Suspensie spate
Amortizor monobloc Öhlins STX40 cu rezervor piggyback, compresie și amortizare reglabile, precum și reglare a preîncărcării. Cursă roată de 131,2 mm.
Frâne față
Discuri duble flotante de 310 mm, etriere monobloc radiale Brembo Stylema cu 4 pistonase, OC-ABS, cilindru principal radial Brembo MCS
Frâne spate
Single 220 mm disc, Brembo single piston caliper, OC-ABS
Afișaj și funcții ale instrumentului
Instrumente TFT color de 5"

DIMENSIUNI ȘI GREUTĂȚI

Lungime
2051 mm
Lățimea ghidonului
765 mm
Înălțime fără oglindă
1051 mm
Înălțimea scaunului
839 mm
Ampatament
1397 mm
Greblă
23.0°
Traseu
95.3 mm
Greutate umedă
188 kg
Capacitatea rezervorului
15 L

SERVICIU

Interval de service
6.000 mile (10.000 km)/12 luni (oricare dintre acestea survine mai întâi)

CONSUM ȘI EMISII

Consumul de combustibil
5.2 litres / 100km (54.3 mpg)
Emisii
119 g/km EURO 5+ Datele privind emisiile de CO2 și consumul de combustibil sunt măsurate în conformitate cu Regulamentul 168/2013/CE. Valorile consumului de combustibil sunt obținute în condiții specifice de testare și sunt furnizate numai în scop comparativ. Este posibil ca acestea să nu reflecte rezultatele reale de conducere.
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText