Ultimele știriContacte

TRIDENT 800

Carnival red

Preț de la

9,990.00
Trident_20800_MY_26_Carnival_20_Red_360_629px_mlcxcx_8f507813ab.avif
  • Triumph dezvăluie noul Trident 800, un roadster naked cu o atitudine urbană exaltantă
  • Motor triplu complet nou de 798cc cu corpuri de accelerație triplu, care oferă un răspuns instantaneu al accelerației, un cuplu neobosit și o capotă superioară amețitoare
  • Șasiu ușor, de înaltă specificație, cu suspensie reglabilă Showa, care oferă agilitate instinctivă
  • Tehnologie axată pe pilot, care îmbunătățește performanța, inclusiv ABS optimizat în viraje și controlul tracțiunii, Triumph Shift Assist, conectivitate Bluetooth, trei moduri de pilotaj și pilot automat

Disponibil pentru comandă acum și în magazine până în martie 2026

Triumph Motorcycles a dezvăluit noul Trident 800, un roadster naked complet nou, de greutate medie, conceput pentru a oferi performanțe exaltante, o atitudine urbană dinamică și o experiență de condus energică. Cu aspectul său compact, musculos și stilul minimalist, Trident 800 aduce o nouă notă îndrăzneață gamei de roadstere Triumph.

Cu motorul său triplu de 798 cmc, receptiv, și corpurile de accelerație triple, Trident 800 oferă performanțe captivante în lumea reală, gata să te emoționeze. De la răspunsul instantaneu al accelerației, la cuplul neobosit la turații medii și puterea palpitantă la turații maxime, condusul este atât visceral, cât și rafinat, susținut de coloana sonoră triplă inconfundabilă a Triumph, canalizată prin toba de eșapament sport, cu aspect ascendent.

Construit pentru distracție serioasă, șasiul ușor și suspensia reglabilă Showa de înaltă specificație a lui Trident 800 oferă o experiență de condus energică, cu agilitate instinctivă și control încrezător. Ghidonul lat, cadrul compact și poziția de condus asertivă se combină pentru a crea o motocicletă care reacționează imediat la fiecare comandă, se deplasează fără efort prin viraje și își menține calmul la viteză. Cântărind doar 198 kg, alimentată complet, cu anvelope Michelin cu aderență ridicată, este ușoară și întotdeauna gata să ofere factorul zâmbet.

Trident 800 este echipat cu tehnologie intuitivă, axată pe pilot, concepută pentru a îmbunătăți fiecare plimbare. Trei moduri de condus adaptează răspunsul accelerației și controlul tracțiunii la condiții, în timp ce ABS-ul optimizat în viraje, sensibil la înclinare, și Controlul Tracțiunii Optimizat în Viraj, oferă încredere și control în fiecare viraj. Cu conectivitate Bluetooth My Triumph, pilot automat și un bord TFT curat și clar, Trident 800 te menține concentrat și în clipa prezentă.

Îmbinând energia rebelă cu ADN-ul rafinat al roadsterului Triumph, rezervorul sculptat și partea din spate creează o siluetă modernă și supla, în timp ce finisajele premium, de la aluminiu periat la scheme de culori îndrăznețe și jante aurii contrastante, amplifică prezența sa dinamică. Indiferent dacă parcați pe marginea trotuarului sau virați pe străzile orașului, Trident 800 oferă un amestec convingător de atitudine, performanță și precizie.

Steve Sargent, director de produs la Triumph Motorcycles, a declarat: „Popularitatea incredibilă a modelelor Trident 660 și Street Triple 765 RS ne-a arătat cât de mult prețuiesc piloții din acest segment o experiență captivantă, inspiratoare de încredere, plină de caracter și tehnologie. Odată cu lansarea modelului Trident 800, am preluat această formulă câștigătoare și am îmbunătățit-o, oferind și mai multe capacități și emoții axate pe șosea.

„Cu Trident 800, ne-am concentrat pe oferirea tipului de performanță și caracter pe care piloții le doresc în lumea reală. Noul motor cu corpuri de accelerație triplu oferă o implicare maximă pe drumurile de zi cu zi, iar acest lucru l-am combinat cu un șasiu ușor, de înaltă specificație, și o suspensie reglabilă Showa.” „Știm că acest client caută tehnologii axate pe pilot, precum ABS-ul optimizat în viraje și controlul tracțiunii, Triumph Shift Assist și pilotul automat, pentru a îmbunătăți experiența de condus fără a distrage atenția de la aceasta. Această motocicletă este destinată piloților care își doresc emoții maxime, oricând și oriunde. Aceasta deschide ușa către un public complet nou de piloți care caută o plimbare distractivă, plină de adrenalină și cu scop.”

SPECIFICAȚIE

Preț

Preț
De la 9,990.00 EUR

Motor și transmisie

Tip
Liquid-cooled, 3 cylinders, 12 valves, DOHC
Capacitate
798 cc
Aleza cilindrului
78 mm
Cursa pistonului
55.7 mm
Raport de compresie
13.2:1
Putere maximă (EC)
115 PS / 113 bhp (84.6 kW) @ 10,750 rpm
Cuplu maxim (EC)
84 Nm @ 8,500 rpm
Sistem de injecție
Bosch, EFI cu control electronic al accelerației
Sistem de evacuare
Sistem colector 3 în 1 din oțel inoxidabil cu amortizor de zgomot din oțel inoxidabil montat lateral
Transmisie finală
Lanț cu inele X
Ambreiaj
Umed, multi-disc, cu alunecare
Cutie de viteze
6 trepte
no key
no value

șasiu

Cadru
Cadru perimetral din oțel tubular
Braț oscilant
Basculă dublă din oțel fabricat.
Roată față
Aliaj de aluminiu turnat, 5 spițe, 17 x 3,5 inchi
Roată spate
Aliaj de aluminiu turnat, 5 spițe, 17 x 5,5 inchi
Anvelopă față
120/70 R 17
Anvelopă spate
180/55 R 17
Suspensie față
Furci Showa inversate de 41 mm cu piston mare și funcții separate (SFF-BP), cursă roată 120 mm.
Suspensie spate
Amortizor spate Showa monoshock RSU, cu reglaj preîncărcare, cursă roată 130 mm.
Frână față
Discuri duble flotante de 310 mm, etriere radiale cu 4 pistoane, OCABS
Frână spate
Disc unic fix de 220 mm, etrier glisant cu un singur piston, OCABS
Instrumentar de bord și funcții
Instrumentație multifuncțională LCD cu ecran TFT color integrat.

dimensiuni și greutate

Lățime ghidon
815 mm
Înălțime fără oglinzi
1088 mm
înălțimea șei
810 mm
Ampatament
1402 mm
Unghi furcă
24.5 °
Avans furcă
108 mm
Capacitate rezervor
14 l
Greutate cu plinuri
198 kg

Consumul de combustibil

4.7 l/100km
(60.1 mpg)
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText
  • altText